Friday 28 December 2012

Silly me :')

Assalammualaikum.

Semalam something bad happen to me. I felt bad to him.

Guess what? Semalam chat dengan cousin then kitorang cerita pasal someone yang aku pernah suka dulu. Like seriously I am telling her that I do miss that guy and it is so suddenly. Masa tengah chat, ada kawan aku ni call then cakapla dgn dia for a while in phone kan. Then, wanna call Mr A my boyfriend.

And he's like very piss off and I don't know why. After asking him many times then he told me that he was online-ing my fb and then he read my chat with my cousin so I'm like 'I am so dead'. Bila dia dah kata macam tu aku just diam and you know I am seriously speechless. Tak tau nak ckp apa sebab aku rasa tak guna nak menegakkan benang yang basah right? Dia dah tahu so aku just telling him the truth.

Terkilan sangat sebab dia tanya kat aku " I been loving you all this times and it's mean nothing to you?" Aku tak tahu nak cakap ape sebab entah! silly me! And he's very disappointed. And he was crying. That's makes my heart like tore into pieces. Aku cuma mampu menangis je sebab aku pun frust with myself. He's keep saying " Sampai hati awak buat saya macam ni kan?" Aku tak tau nk jwb macam mana so I'm just keep silent. Bodoh kan?

But aku bersyukur sangat sebab dia still accept me. Dia maafkan aku and he gives me second chances. Baik kan dia? :') So, aku rasa aku patut appreciate dia sebelum aku betul betul kehilangan dia. Sebabkan aku nak lupakan the other guy so aku deactive fb lama then buat baru. Harap membantu. It really not worth it because at the end still aku menunggu benda yang tak pasti kan? So, better aku hargai apa yang ada depan mata.

Guys, pray for me. Hope I can do it :)

No comments:

Post a Comment