Monday 24 December 2012

Happy Anniversary to me!

Assalammualaikum...

Entry hari ni nak nak bagi kredit sikit kat boyfreind. Huahuah. So,if lepas baca rasa macam nak muntah2 maaf la yeee. Hahaha. Act, 3 hari yang lepas adalah anniversary aku dgn Mr A yang ke setahun. Baru setahun~ hahaha. Tapi, walaupun baru setahun macam2 dah yang di lalui. Yeah, you know la adat bercinta ni kan. Pasang surut gitu. Berkat kesabaran dia kot rasanya kitorang boleh pertahankan relationship ni sampai setahun. Nak harapkan aku memang tidakkk. Perempuan kan emosional yang melampau. Benda yang kecik pun boleh jadi besar. So, boys! Do understand your girl! Bagi orang lain, boy aku mungkin biasa2 je. Takde la sehensem Zayn Malik, takde la sekaya Prince William dan takdela alim macam Ashraf Muslim, dan takde la sepandai Dr Fadzley. TAPI, bagi aku dia adalah super AMAZING boyfriend. Yes, seriously bagi aku dia amazing. I like him for what he is. Taknak la nak cakap dia perfect ke ape kan sebab nanti kalau break, still he is not perfect.

Well, even though dia tak perfect macam boy orang lain, aku syukur la dapat yang macam dia. I mean dia tahu nak jaga hati aku. Orangnya baik sangat. Seriously! And then, dia seorang yang sweet to the max. Hahaha. Dia sweet sangat sebab ada jela text yang dia hantar kat aku yang buatkan aku nak tersenyum sepanjang hari. I bet ada orang yang lagi sweet dari dia but bagi aku sweet dia tu cukup untuk aku. Ada yang baik lagi dari dia, of course. Tapi baik dia memadai untuk aku. Harap2 tak berubah la perangai dia sampai bila-bila pun. Sebab kitorang kan baru setahun so, taknak la cakap lebih-lebih. Tapi setakat ni, he's a nice guy. And the most important things is he can accept me for what I am. Tak pernah mengeluh pun atas kekurangan aku. Even aku ni kerap menguji kesabaran dia still he thought me as the best girlfriend he ever had! haha! Baik kan dia? 

But then, semua orang kan ada kekurangan. Dan kekurangan amazing boyfriend aku ni ialah dia seorang yang over protective. Haha! Aku lambat reply msg mula la nak fikir macam macam. He don't trust me! I understand why. Well, kitorang kan jauh so wajarla kot. Then, dia suka sangat marah pasal benda kecik. Adoila! Tak faham! Tapi macam mana pun marah dia bersebab. Dia kan sayang aku! haha! Annoying~ Lagi satu, dia adalah pelupa. Birthday aku pun dia tak ingat. Melampau kan? But never mind, lelaki biasala. Tarikh-tarikh tak penting bagi diorang. Nasib baik dia ingat anniversary hari tu. Kalau tak, memang nak kaki la jawabnyee. And guess what? Kitorang tak pernah jumpa. Yes! Memang tak pernah. Doakan la kitorang boleh jumpa tahun depan ehh? Sedih kot kadang-kadang bila teringatkan yang kitorang tak pernah jumpa even once! Takde jodoh lagi nak jumpa kan, nak buat macam mana. Bagi aku, tu la dugaaan kitorang yang paling besar. Long distance relationship susah oh kalau tak reti jaga. Macam-macam boleh jadi. Harap-harap kitorang boleh long last together because if possible I want him to be the last for me. And of course I want to be his last. InsyaAllah. Doakan eh? That's all. 

No comments:

Post a Comment